2/9-09

Hej du käre blogg som aldrig blir uppdaterad!

Så vad händer?

Jo i söndags hoppade jag fallskärm,
de absolut bästa jag har gjort i mitt liv
problemet e att jag vet inte vad jag ska göra me mitt liv nu, skämt å sido, fast lite dött känns de,


De e inte jag på bilden, den här bilden e hittad på nätet, har inte sett våra bilder än...



  
mamma å min granne till höger ta me mig på kryssning på torsdag, Danne ska me å grannens dotter, plus lite släcktingar till dom, som tur e så har jag träffat dom förrut,
De känns ju lite skönt..
Jag å Danne hoppas bara på att vi ska slippa dela hytt me några vi inte känner..
Men förmodlingen får vi en egen hytt, känns oxå skönt å slippa dela me ett par knäppa tanter, hehe!

usch! Schemat e fullspeckat,
I måndags jobbade jag kväll, kom hem senare än vandligt,
 i tisdags var jag i solbacka å jobba kväll, allt drog ut på tiden där oxå, två färdtjänstbilar gick sönder när vi skulle hem från "tisdagsklubben" De va dans där då, å efter de hade vi en grej (får ej tala om vad) som skulle fixas som tar nästan en timme, kom iaf väg lagom bra tid, bättre ä vad jag trodde, träffade Madde en snabbis...
i dag onsdag så har jag varit på ett möte nu i morse vid 10 tiden å de höll på till 11.30. och nu om timme (klockan 12.30) ska jag me bussen till jobbet som börjar 14.30 å sen hemma (förhoppningsviss till 23.45)
Upp på torsdagmorgon vid 08.00 å försöka hina tvätta lite till helgen å kryssningen så man har lite rena kläder å inte luktar skit exakt heeeela tide, hehe!
Söndag jobbar jag i solbacka 09.00-18.00, sen har jag ytterliggare 7 dagars (8 dagar i rad jobbar jag då igen) arbetsvecka som väntar framför mig å sen e jag lite ledig, ska bli så jävla skönt,
problemet e att på tisdag ska jag till musketörerna om jag får bort mitt pass på kvällen. 
å på onsdag ska jag till ett möte
å på torsdag börjar jag jobba 06.00-14.30 i sollentuna. å på kvällen e de dansen som jag då redan missat ett pass på.... Vi ska dansa me stora paraplyer, kommer se så jävla fuckat ut, en kommer väl peta ut någons öga medans någon annan kommer snubbla över paraplyet, sitt egna lr någon annans, Haha!

Så kan de gå, Men de e bara att ta en dag i taget, får se hur de blir min lilla svullnad i halsen. har börjat fått någon förkylningen, får se om den lägger sig eller om allt blir värre, hehe!


//Nu får ni ha de så bra så syns vi snart alla glada
Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0