26/9-09

Hej!

Om exakt en månad fyller  min syster år, bara så ni alla vet, hehe!
och igår skulle min farmor ha fyllt år, känns lite hemskt.
och snart åker min kära pappa å hans Birgitta till THILAND!!
Och de kostar dom knappt något! Fuskiskar!
men men, dom har ju tur, dom har ju slitit hårt och jobbat mycket så de e klart dom ska unna sig ännu en tur utomlands

Annars då, trött som en antilop
,
har sovit riktigt dåligt inatt, men de va riktigt läskigt, jag somna vid 02.00 (jobbade kväll)
Vakna vid 04.00 av en mardröm samt en massa pärlsocker i sängen, å jag har fan inte ens varit nära något sånt igår över huvudtaget!
Somna om i en timme (05.00) tills jag vaknar av min kära mammas mobil (väckar klockan) som hon har lämnat ute i hallen,
Tack Morsan, precis vad jag behövde efter en dålig natt.

Nej, Nu ska jag strax in i duschen å göra något vettigt av dagen!


Ha de så roligt i Thiland Pappa å Birgitta å kom gärna hem i en del. Puss på er

//Puss Puss


Kommentarer
Postat av: pap

Tråkigt med pärlsockret...ja vi ska ha det skönt.



PoK



pap

2009-09-27 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0