10/9-09

Godkväll!

Har inte mycket att skriva, Mer än att jag kom hem från Dansen för två timmar sen, ganska skönt, ett cykelpass till jobbet, ett stressigt som tusan från jobbet för att sammtidigt som dansen börja så sluta jag mitt arbetspass i solbacka idag, de va bara att trampa på, inte super skönt i alla uppförs backar men de gick. hehe!

Ska strax lägga mig, hinner nog skriva lite mer imorrn.

Va lite kul, samtisigt som jag ska ringa å fråga min bror var ett paraply finns (om han har tagit de) så håller han på att skriva till mig.
Han ville bara tacka för att jag hjälpte honom i tisdags när vi var på möte me MR.
Söt han e :D

Men nu ska jag lägga mig å se på scrubs (me älskar de)

//Puss å Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0