1/10-09

Hellolo!


Blä, idag har de inte varit roligt, jag har börjat blivit lite seg å svullen i halsen å trött, Men vad ska man göra, bara att vila,
Men jag va ner till Dansen idag iaf, jag gjorde lite uppvärmning å sen träna på en koregrafigrej, sen träna jag på själva dansen, Men nu har vi kommit så långt att vi faktist har kört hela dansen, så nästa vecka blir de uppvärmning, styrka å sen e de bara att nöta nöta nöta på dansen, haha, så himmla roligt de kommer se ut, hehe!

4/12-09 kommer uppvsningen att vara klockan 19.00 på kvällen, får se om man har någon bra dansdag då...
Ni som dansar vet vad jag menar, visa dagar går de bara inte att dansa, man har ingen balans å man klara typ inte ett steg,
Men de e ju precis samma sak i andra träninsformer oxå, man har ju inte en bra dag varje dag, å idag har de inte varit min, Men dansen var nog de enda som satt idag, hehe!

Nej, Inte jag på bilden (Daa)


Gick ju bra att jobba oxå, förutom att min förkylning gjorde att jag inte orka cykla hem från jobbet i solbacka så cykeln får sova där i natt så tar jag bussen i morrn så kan jag cykla hem sen. hehe!

Men nu måste jag verkligen hoppa ner under täcket, måste varva ner å så innan man ska upp 05.00 i morrn...

//Puss å Godnatt, Tack Pap för din hälning♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0