27/5-09

Godmorgon!

Idag e fan värre än igår, Ska hem till rimbo och ämta mina saker, Sen måste jag fan lägga mig resten av dagen,
Min hals gör ont hela tiden, Inte de att de skaver,
Utan halsmandlarna e så svulna just nu att de trycker hela tiden! Stod som en zombie under hela dagen igår på jobbet!
Usch Man vill ju bara grina!!
Och på det fick jag jobba igår bara för att jag inte fick någon, och så glömmer jag även mitt nya tennis spel på jobbet! Usch!

Fast syrran kom förbi och vi flamsa runt lite och bestämde att jag, Hon och brorsan ska ut och äta lunch i sthlm innan jag och brorsan ska på ett möte, Kommer bli hur mysigt som helst! Jag och Syrran kommer äta indiskt och brorsan tar väl något grekiskt lr nått kan jag tänka mig, Hehe!

Nej, Nu ska jag försöka få i mig något och äta och sen ska jag duscha och ta mig in till rimbo.....
//Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0