24/5-09

Hej!

Usch
, Ikväll när jag skulle torka håret i hårtorken hände något hemskt!!

Den explodera bokstavigen i handen och De blixtra kraftigt från hårtorken och jag slängde den i golvet, varpå de blixtra lite till... De värsta var just att jag fick en chock av vad som hade hänt, för jag hade vinklat huvudet lite uppåt och allt hände i ansiktet, Som tur var fick jag bara en bränblåsa på handen, De var inte så att den vart varm och bran och inget mer hände. Utan nu har jag en stor bränblåsa som svider som tusan på handen, plasten vid kontakten nere vid utaget vart vitt och de och de vart verkligen en explotion som brände handen, Jag e glad att jag inte fick något bränsår i ansiktet eller satte eld på håret..
Som tur var i rena chocken så kasta jag mig in i badrummet och ner under kallt vatten och kylde ner hela handen, Det var aldeles svart på handen från hårtorken.....
Men de går snart över *ler*

Tidigare på dagen hade dagen inte heller varit vidare bra, Började när jag 08.30 satte mig i bilen för att åka till jobbet och jobba "homo-passet" (finns en förklaring till namnet)... Bilen stannar mellan ledinge och roslagsstoppet på motorvägen i spöregn, Jag kan inte gå till bussen för de va en jäkla bit till någon av hållplatserna till bussen...
Men det sluta med att en bärgare kom och hämta mig och senare till 12.30 kom jag till jobbet, ååååh, va härligt, Men Lena och Sofie sa att allt var lungt, Jag kunde komma när jag kunde, och jag satte mig på bussen så fort jag var inne i norrtälje igen...
Jag hade en väldigt snäll bärgare som va kanske i samma ålder som mig och gick och prata med, jag var lite rädd att de skulle vara en gammal gubbe...

Snacka om en rolig dag, bilen går sönder, kommer sent hem, hårtorken exploderar, och sen är dagen äntligen slut...
Så tack för mig och sovgott säger jag bara!


//Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0