1/5 till 2/5-09

Hej!

Har inte haft tid att skriva, Men de gör inget, hade jätte roligt igår på valborg, super mysigt, hehe, lite grilla, lite dansa, lite drinkar å lite lek, En bra valborg,
Tack alla som va där och för en kul kväll,
Jag vet inte vad jag mer ska skriva, förutom de att jag e skyldig att lägga upp en himmla massa bilder som jag inte gjort, men jag har inte kunnat göra de än...
Jag måste ha min dator för att göra de och den är hemma (i prutt rimbo)
förutom de har jag en massa saker att ta tag i,,
Så på återseende snart då, hehe..

Godnatt & Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Vanja

Nämen du! Vilken läcker profilbild ;)

2009-05-03 @ 12:11:15
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0