14/5-09

Hej!

Igår hände något jätte skumt,
Jag satt ute vid lager dörren efter jag hade ätit igår, jag satt där och njöt innan jag skulle in å jobba igen,
Men då händer de mest skummaste på länge...
Det kommer en kille och sätter sig brevid mig, Han har precis tvättat bilen och där sitter han och pratar med mig,
25år gammal och pluggar, Och jag svara honom som ingenting..
haha, Jag vart lite chokad, jag fatta ju inte att han skulle sätta sig brevid mig och prata och han va ganska söt, hehe!
Men å andra sidan e de dumt att bli chokad över de som händer i mitt jobb, de e snarare vad händer inte på mitt jobb!??? Det går inte ett pass utan att något händer och det går inte en dag på jobbet utan att någon tittar på en och blir röd i ansiktet, börjar le och bli generad eller börja tappa tråden av dom gör...
Inget att skryta me, hälften e nog inte ens lite söta,
så de e nog snarare pinsamt att tala om de, men nu har jag gjort,
och om någon frågar så säger jag bara att jag bjuder på detta,

Aja, Nu ska jag äta lite frukost och sen städa innan det är dax att göra mig i ordning...

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0