5/6-08

Hej Hej!

Underbart, Igår kom årets första migrän attack, Hade den i sex timmar och helt slut i huvudet idag, Kan knappt titta ut utan att de fortfarande gör ont.... Men jag överlever, sjuk i övrigt.. Men men, Alvedon, Nässpray och massa te och vatten så ska allt gå bra.

Har en massa bilder som ska upp på bloggen, kanske fixar de ikväll, Man vet ju aldrig....

Men nu tänkte jag mest fråga folk om dom har testat den nya choklden "sommar marabou"
Man har ju ätit godare, Men den funkar i typ om mn tar bara två bitar, Sen blir de för mycket, Det e iaf jordgubbssmak på den och den e lite syrlig, Men som sagt, Jag köper den inte igen, Den föll mig inte tillräckligt i smaken...

//Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh den maraboun är nog inget för mig. Jag är stort fan av vanlig marabou och mint;)

2009-06-05 @ 11:07:12
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Chriz

Ush migrän fyfan vad jobbigt, krya på dig tösen :)



Har inte ens sett ngn ny choklad för övrigt men blir nyfiken att prova! Kanske gillar jag den bättre än du.

2009-06-05 @ 15:48:33
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Erika

Usch, låter inte kul du. Krya på dig systeryster. Kom ihåg att du ska döpa om mig till AaKricko i din telefonbok, så jag blir nummer ett, haha ;)

2009-06-05 @ 21:29:14
URL: http://missrisberg.blogspot.com
Postat av: Pap

Tycker den är jättegod...skulle kunna äta 2st utan uppehåll!

2009-06-05 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0