22/7-09

Hej!

Se på mig, Jag kan visst bli målare, Jag e hur bra som helst, Har målat om hemma hos Danne, Tänker inte tala om hur de ser ut, hehe, De får bli en överaskning..
De e jag, Danne å Fredrik som har målat om, hehe.
De passar verkligen Dannes stil om jag säger så, hehe så de e inte så svårt att gissa hur de ser ut då om man tänker efter.

Men fan va snyggt de blir asså!
Vi Passade på att åka å göra en del saker medans första vändan med färgen torka.
Vi stack å tanka bilen, åt på donken, åkte till Bejer för att köpa mer färg, sen till Rimbo för att fixa en sak hemma hos mig,
Sen vart de lite minigolf, hehe, Jag vann, Danne å Fredik fick mycket mindre än mig!
Sen tillbaka till väggen för att måla, Men jag e fan stolt över oss tre hur fort de gått.


//Näpps, Ska va lite social nu å umgås med dom.
Puss Puss






Kommentarer
Postat av: Felitchia

Vann du för att du hade mest poäng? :)

2009-07-23 @ 11:44:44
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0