19/7-09

Hej!

Helt otroligt, jag har verkligen inte uppdaterat min blogg på en månad..
gud va hemskt, Men men, Nu skriver jag iaf lite igen...

Igår började dagen på jobbet, Öppnade med Helena å se kom tant Uggla (Sofie)..
Kvällen fortsatte med att sova lite middag å sen ett stort hopp in i duschen. De va ju dax för fest, hehe.
Jeppe blev 23år så vi firade honom, Vart en hel del sång på slutet kan man säga, Vi sjöng på en karioke-maskin, Men de fina va att alla verkligen sjöng, inte bara dom i mikarna, hehe!

Hur som helst, hur mysigt som helst, sen kom regnet när vi skulle så vi stanna först på efterfest hos Evelina å Rickard, sen gick en del av oss hem, som tur för oss var att regnet hade sluta falla från himmlen...

Men nu har jag inte mer tid att sitta här, ska iväg till jobbet å tänkte springa in på ICA-kryddan innan jag hoppar på bussen..


//Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0