6/1-09

Godmorgon!

Fortfarande inte riktigt bra,Men nu orkar jag snart inte vara sängliggandes längre...
Ska plugga lite idag, Har lite att lämna in imorgon kl: 00.00, Så de e bara att göra lite sånt idag..
SKa snart ut med hunden, Han kommer snart å pipper att han vill ha frukost å vill gå ut, så jävla skönt med en hund som sover till 12.00 på dagarna, Specielt när man e sjuk å trött, energin e ju inte på topp.

Men jag tycker alla verkar sjuka nu, de hostas å snoras överallt, så vad fan ska man göra...??

Bilden e tagen nyss på Lord Tiger som sover!


Jag va in på min syrrans blogg å läste lite, Hon har fan varit skiiit duktig, Hon har lagt ett pussel som de inte finns någon bild att gå efter, klockrent, hon har gjort hela kanterna på pusslet, Få se hur de går för henne sen,
hon lär få hålla på i all eveighet

Jag Vill Ha Sommar Nu!!

Jag vill ha värme å sol,
Jag vill ha bad å kjol,
Jag vill ha korta kläningar som över rumpan når,
jag vill ha lite sommar värme,
ligga under mammas träd å lösa korsord å läsa en bok,
jag vill ha lite lek å bli bränd av solen!
Sitta med en cider i kvälls solen medans grillen e igång,
Fan, mina drömmar om att flytta utomlands blir bara mer och mer när de e så här kallt å dött, å alla e sjuka...
Visst julen e fint här, Men då åker man ju bara hem,
om de finns någon som inte bor i sverige så säg till om dom har en plats för mig å bo hos i några veckor tills jag kan flytta till något eget.... Orka med de här!!
Visst jag älskar snön, å att åka skidor, Men jag åker iaf inte skidor här i norrtälje så spela roll lixom,
vintrarna blir varmare och sommaren kallare, snart har vi vår å höst året om, då kan man lika gärna flytta till något skönare. jag funderar på grekland, med sköna citrus träd å fina blommor, vakert hav som glittrar året om, Men vad mer vill man ha??

Aja, Nu har de dragit ut på tiden här, Men min älskling ligger på rygg nu, så än lär han inte gå upp.. Ska fixa frukost till honom å mig nu så att vi kommer ut.

//Puss Puss, bye bye


Kommentarer
Postat av: Erika

VET DU!? KATTJÄVLARNA HAR RASERAT PUSSLET!!!! ):

2009-01-06 @ 20:22:40
URL: http://colourme.blogg.se/
Postat av: Chriz

Värme och sol , bad och kjol... snyggt rimmat ;)



Ett hus ngnstans där det är varmt att fly till när det är vinter , det vore ngt det !

2009-01-06 @ 23:40:17
URL: http://chrippz.blogg.se/new
Postat av: Kat

Hur går det med Tiger nu då Jonna?

2009-01-19 @ 07:25:10
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0