31/1-09

Godmorgon!

Jag har haft två rikigt slitiga dagar på jobbet, kunder non-stop å inte så jävla smarta, sånt kan göra mig galen..
Jag har inte haft någon rast på 2 dagar, ingen lunch, jag har slängt i mig något snabbt på 7 minuter..

Å i förgår fråga min chef om jag va tvungen att äta just den stunden, Då va klockan 20.00.....??
eeehmm, nej, tänkte jag, jag lär väl spy upp maten av ren stress.. Men då sa jag ja, de ska jag,
å vi ska va klara me våran "lunch" (middagen) senast klockan 18.00

Tre kunder på en halvtimme fråga igår om våra plånböcker som ska komma in,
varför inte dom låg på bordet??
jo sa jag, om man läser på den stora skylten som står på bordet så ser man att dom kommer på måndag, De går inte att missa, allt i vår butik e i grått å blått, Men inte mina skyltar jag har gjort, de står i stor text å stora bokstäver, KOMMER IN PÅ MÅNDAG!!!!
Ja, då kan jag bara tänka mig att det är min skyltning som inte syns, å endå sitter skylten på kampanjskylten, med priserna på bilderna på plånböckerna..

ÖÖöööööhh, va jag gnäller,, Ska jag inte göra, jag bara inte orkar hålla på från 13:30 till 23:30 då e de inklusive resväg till mitt jobb.... De känns som om man får hjärtflimmer innan man lämnar stationen!!

Nej, Nu ska jag in i duschen så jag kan åka till mitt älskade jobb, jag jobbar iaf me Maria vilket e skönt,
jaja, Puss å Kram.


Kommentarer
Postat av: Chriz

Hang in there tjejen :) låter jobbigt de där men fan vad du lär njuta när du är ledig sen!



Kram//C

2009-01-31 @ 13:06:11
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?:)

2009-01-31 @ 23:14:40
URL: http://elinback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0