28/1-09

Hej Hej!!

Ja, Jag har inte bloggat på ett par dagar,,Men men, Tänkte berätta om min helg,,,

Fredagen:
Fredagen var jag på jobbet,, hoppade in lite extra, å de e ju aldrig fel, Jobbad med Maria vilket var toppen, hehe!! mycket skiiiit snack, Men endå fick vi en hel del gjort, även om jag sprang runt med bandage på armen, men de va mest för stöd, hehe, vill inte slita sönder den mer då..

Maria på jobbet.
 

Lördagen:
Ja, den börja med en tidig morgon, skulle ha varit tidig, men några försov sig, jag nämner inga namn, men dom börjar bror å moster....
Aja, iaf,, vi hade jätte trevligt på de här stället "Rågsveds muskitörer"
De va årsmöte å vi e medlemmar, de e dom flesta som "överlevt rågsved"
De va många olika männsikor, iaf, dom som överlevt e alltså min mamma å moster å så vidare, folk som har de bra, de har varit mycket som hänt där och de finns dokumentärer att se på, men nu va vi iaf där på en ungdomsgård å hade mötet,..
Sen var de några som spela, bland annat Fjodor från Ebba Grön!!! Lixom hur coolt va inte de,,
Jag prata aldrig med honom, vilket jag ångrar lite, men men... 
Min moster kom springades å sa att han kom ihåg vem hon var å hon fick en stor kram,
Jaa, men tack, gnid de i nylet på mig bara!! Tack Peggy!!

Här e några bilder från när dom två olika bandet spelade, den ljusa skärmen i sidan e bilder på folk som har gått bort på olika tragiska sätt, alla har dom gått bort tidigare än dom borde...


Här e en liten bild på min söta å bästa lillebror man kan ha!


Senare när allt sluta fick jag byta kläder lite fort på toa å bättre på sminken, sen var de full rulle ner till bilen, jandré å jag satt i bak i bilen å sörpla cider, å härma röster från docktor snuggles, hehe, så jävla roligt, morsan släppte av vid teckniska där Millsan Pillsan vänta på oss,
Jandré hoppa av T-centralen å mötte upp Ogge,
Jag å Milla försvan för vi fick för oss att vi kunde hoppa av en station tidigare, Men nej, Så till slut hoppa vi på tunnelbanan igen å drog till medborgar platsen,,
Vi va inte inne på krogen länge innan vi vart bjudna till vipen,
Hehe, Roligt hade vi iaf å drinkar kom, ett tag kan jag minas att jag hade två glas i handen,
Men de e ju som dom säger, de som e gratis e gott, hehe!

En liten bild på oss..


Aja, kvällen led mot sitt slut å jag tänker inte nämna allt som hände, Men vi sluta upp att sova hemma hos Iggy,
Bara för att två brudar inte kan hålla tiderna till bussen, Tack Iggy, du e ängel!
När han öppnar dörren så bara kom låten, Ghost Busters,,,,,??? Grymmaste låter ever!!
Men Men, vi sov 5st i Iggys soffa, å en på golvet..
Till slut vakna iaf Gurra å fråga svan om de va dags att åka hem, klockan va 06:30 tror jag, Ja sa Svan, å jag hängde me..
Milla fick sova kvar, ville inte väcka henne...
Väl på Teckniska fick jag äntligen min frukost, de jobbiga va att tanten inne på 7-eleven inte han grilla klart min toast, de sket jag lixom fullständigt e när bussen gick, så jag å Gurra sparng till bussen på isen, Svan va kvar där nere vid bussen.. Sen bar de av hem, å trött vart jag aldrig,, Å till min stora upptäckt hade jag nog alkohol kvar i kroppen.....
Väl hemma la jag mig på morsans soffa, orka bädda fram "sängen" somna vid 08:30..
Sen ringde Milla vid 11 tiden tror jag, Sen gick jag upp å fixa lite å tog bussen hem...
Vid 14 tiden på eftermiddagen kom bakfyllan, välkommen tänkte jag, hoppas du mår bra...

Annars har jag inte gjort ett skit, Städat å rensat hela lägenheten idag, hade inlämningsuppgift i måndags som jag lämna in vid 22 tiden..

Nej, Nu ska jag nog snart ner till Anna, Ska ringa Madde en signal å se om hon svara, men de e ju ingen garanti att hon gör de... I morrn ska jag in till norrtälje igen, Mamma måste ju verkligen ha saknat mig, hon kommer bli så trött när jag öppnar dörren, Men vad fan e annars döttrar till för??

Puss Puss, Jonna.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jonna.... de va verkligen en rolig helg.. vi kommer göra om de snart.. men då får vi se till att hålla tiden haha....pussar<3

2009-01-28 @ 18:34:48
Postat av: Chriz

Ja du verkar sannerligen haft en bra lördag du :P får väl se om min blir lika lyckad ska till sthlm å härja nu på lör.



Å bakfyllan mådde väl bra? den fick ju chips!! ;)



Kram

2009-01-28 @ 20:30:53
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0