28/1-09... Samma kväll alltså...?

Hej Igen!

Jag har nyss pratat med min storebrorsas sambo, Yvonne(Underbar brud)
Henne kan man prata med om vad som helst, Hon e verkligen en ängel, bryr sigom allt å alla.

Iaf det börja med att jag undra vad tusan mitt ena syskonbarn Elin skicka en sån lustig låt så jag ringde Yvonne å fråga varför min 10 åriga lilla flicka skicka en låt om hur hon har en pojkvän å inte jag, han har hår på bröstet å jag har mjäll....
Ja, tack tänkte jag,, hehe!
Men slog de mig att jag va ju bara tvungen attringa för ibland ringer hon mig å så hör jag bara röster i bakgrunden som om hon bara ringer mig av misstag, Men då berätta Yvonne att jag ligger ju först i listan eftersom i hennes mobil heter jag Alvedon Jonna.
Ååååååh lilla gumman tänkte jag,
Allt de börja me att Elin va väldigt liten å Yvonne fråga  Elin om jag va henne Idol, Ja sa Elin, Min Alvedon, så de har blivit ett litet skämt, Men hon e bra söt som döper mig till de i hennes mobil.
Tack Lilla Gumman!



Ja, That´s me.
Nu ska jag koppla av å se lite på tv, Men imorrn ska jag planera me min, syster, bror å pappa när vi kan åka till Yvonne, Peter å Flickorna.

Puss Puss, Sovgott.

Kommentarer
Postat av: yvonne

Herregud, I love you verkligen sötnos (ar). Vill verklgen ha er; kan inte ni vara mina syaskon istället!

Ses snart, hoppas jag!!!

puss och kram

2009-01-29 @ 00:13:52
Postat av: yvonne

SAKNAR er!!!

Kom snart!!!

Puss och kram

2009-01-29 @ 00:22:20
Postat av: Chriz

Hah ;P inte så intresserad av ett fem-i-tre om jag ska va ärlig. Men jo kan ju hoppas att det blir en bra kväll iaf!

2009-01-31 @ 12:21:19
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0