22/1-09

Hej!

Ett jävla problem har kommit i min väg, Inget stort men ett som man kan man bli så jävla irreterad över!
Vad kan de va? Jo min garderob!!??

Jag e inte ensam som tycker min garderob e fruktansvärt tråkig, Har jag inget att ha på mig!!??

Jag skulle vilja ha ett litet tips på något man kan ha både till vardags å till fest!
jag vet att barn svälter å så, å jag kanske inte e den som ska tänka på vad jag har på mig, lyckas ju iaf aldrig,
Men snälla, ibland vill jag oxå kunna känna mig fin, Tack på förhand.

//Puss Puss.


Kommentarer
Postat av: Chriz

skulle inte du köpa ny skinnjacka? va mer kan man behöva för å känna sig fin :P

2009-01-22 @ 16:54:52
URL: http://chrippz.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0