22/1-09, Igen...?

Hej igen!!

Emm, Så här va!
Jag har åkte till Jennie idag för att hjälpa henne med hennes akvarium å hennes människoätande fiskar, Och Emil va så söt som tvinga hans mamma att göra chokladmuffins till mig,
Han e såååå jäääävla underbar!!

Vi fika, Vi lekte å sen va de dax att fixa hos fiskarna, allt gick jätte bra, Hade faktist skiiiit kul, Emil titta efter svarta prickar i vattnet som jag sa va fiskbajs, underbart roligt de vart då, hehe!
Alla vart vi nog lite små rädda för fiskarna, men de vart mycket skrik, inte bara i ren panik utan av de där nervösa pirret man kan få i magen när något roligt händer å allt blir som ett stort äventyr, Precis de hände med honom!

Sen fixa Jennie lite mellis å av någon anledning började vi prata om kakel i hallen, å jag sa åt henne att ta på sig iaf skor å glasögon, Men bruden hämta inget, Istället stod hon å fega om hur hon skulle få bort allt å så vidare, De sluta me att jag tog kofoten å slog bort allt kakel,
jag hade kakel i BH,n när jag va klar, Jag fick innanför brillorna å innan för handskarna, i håret, i munnen..
ja, De sluta med att jag fick låna kläder för att greja allt,
När jag hade ställt i från mig kofoten å va klar, Vem steg in genom dörren om inte Jennies man, Danne, hehe!
Liten suprise han fick då, halva hallen va borta, hehe!

Sen såg jag å Emil Askungen, jätte mysigt. Amanda ville bara till Danne å kramas..
jaja, what to do lixom, hehe!

När jag väl kom hem upptäckte jag till min stora lycka att allt kakel som flygit i huvudet å i ansiktet på mig hade lämnat ett litet litet sår i pannan, wow,
de syns att jag hade gjort något roligt iaf.
Men så fort jag hade duschat hade hela såret försvunnit,
de va en sån liten rispa att när väl blodet från de hade tvättats bort så syntes nästan ingenting,,,
jävla skit lixom, hur ska jag nu bevisa att jag visst kan bli målare??

Aja, Dax att lägga sig nu, jobbar i morrn,,, Puss Puss.


Kommentarer
Postat av: Chriz

Förstår att du vill ha en helt ny garderob osv , bara retades lite..



Hah .... såg de där om kaklet med... you go girl! :P

2009-01-23 @ 02:00:02
URL: http://chrippz.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0