21/1-09

Hej Hej

Jag tänkte tala om hur helgen har varit.......??!!
Fredagen spendera jag i skolan, skit roligt, kunde inte ha tänkt mig att göra något, bajs fan oxå!
Jag hade gjort allt utom att ha varit i skolan, Men nu e de inte mycket kvar, Snart  e klar..

Sen när vi sluta skolan körde Linda mig till Flygis,
Man tackar för de, de va trevligt i bilen den lilla biten,
Sen gick jag till mormor, åt lite midag lite fort, mamma va där å gjorde middag till tanten, hon kan inte rikigt de själv,
sen till systemet, sen tillbaka till mormor, sen hem till mamma å hämta kläder, sen hämta Madde å Ellen,
åkte till coop å handla snacks, sen tillbaka hem till mig, hämta monopol (Fan lite kul hade vi allt!)
Sen bar de äntligen ut till Danne (Hans föreldraras stuga, vi var hundvakt me honom)

Sen fram me vinflarrorna å sen bar de av till snurra-snurra-landet

Jag tänker inte tala om vad vi prata om, Men jag tänker visa lite bilder!!

'

Ja, såhär olustiga va vi, Men vi hade kul på vårat sätt,mycket spel, vin, godis, å lite dans vid två tiden, En alldeles lagom fredag, hehe!!

På lördagen hade jag de trevligt, Jessica kom förbi på jobbet, vi prata å hade de trevligt iaf 10 minuter,
Sen kom Johan över å tvätta bilen, han får de ju väldigt billigt om jag säger så, hehe!
Men jag va inte på något bra humör, kännslorna börja komma ikap mig nu,
Men tack vare honom så vart jag på bättre humör, Han lova att ta me mig å flyga igen, då vart jätte glad,
så nu får du hålla de, Hehe! för jag vet ju var du bor din jävel!!

På söndagen titta syrran, hennes kompis å syrrans valp in på jobbet, Tack för att ni kom!!
Jag hade jätte trevligt me er, ni e välkommna fler gånger ska ni veta, hehe!!
Hoppas all tidiningsläsning å så va bra, lite godis fick ni me, Men jag vet aldrig om ni åt något....??
Men jag e super glad för att ni tre dök upp på söndagen!!

Nää, Nu ska jag ha lite te, Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0