16/01-09

Godmorgon!

Godmorgon, Jag ska snart hoppa in i duschen, eller, Jag ska inte hoppa då kan jag halka på golvet, Men gå in, eller trippa..

Jag hittade aldrig till cell-prov-skiten.. Så till slut efter ett långt letande åkte jag hem å ringde dom å fick en tid nästa onsdag istället, Plus att hon var söt å förklara var de låg..
(Nu kan jag medela att de e barnmorskan i Rimbo som jag letade efter)

Jag ville bara berätta att Fjodor dök fan inte upp i förgår, Jag e jätte besviken över de, Men har jag tur så får jag träffa honom nästa lördag, den 24/01-09...
Så håll tummarna för mig!!

Så hela jävla dagen inehöll stress från början till slut,
När bror min å jag kom hem så gjorde vi lite ler skulpturer å sen skulle vi se på en film (Igor, en jätte rolig film) Menefter 5 minuter sov jag, å jag sov till 10:30...

Igår gick jag, Madde å Prima ut å gick i en och en halv timme...
Hur skönt som helst, Prata en MASSA skit, sen gick vi hem till Madde å skulle göra middag,
Vi gjorde en grej vi hitta på Arla.se å de vart ganska gott.
Sen såg vi en film, Men vi missade början för att Patrik kom å börja driva, han skulle lägga talriken på golvet uppåner, å då kom Madde på en sak hon skulle göra, Men de ska vi inte dra här, hehe!!

Nej, Nu ska jag verkligen in i duschen, ska ju upp till skolan!
Hare bra //Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0