13/01-09

Godmorgon!

mitt te står å kokar å jag har sovit en hel timme i natt,, Sen har jag ju självklart sovit tio minuter här å tio minuter där, Men de va runt 07:00 tiden i morse.
De kan bli så ibland (dom flesta vet varför)
Usch så deppig jag låter, Men lyckan e inte på topp...
De som va roligt va att åka upp till donken med Danne å Fredrick.. Sen hittade jag å mamma äntligen Jandrés present (Han fyller år i morrn)
Sen hittade jag lite lera som jag gjorde två vaser av, Dom vart lite häftiga, Hehe...
Sen vart de mest tv för resten av kvällen å mycket tvättande av kläder..
Sen ringde Johan å jag prata ett par minuter med honom, Han får mig på så bra humör, Han e dryg liten jävel! hehe!

I morrn så e de först cell-provtaning *Blää* å sen blir de, gratta lillebror, å efter de så ska jag till Rågsved å lyssna på TBG å rädda barnen å hur de va i Rågsved för 30 år sen, sen kanske jag ska få träffa Fjodor (Ebba Grön)
Eller om de va den 24/1-09
De mins jag inte, Men de ska få bli såååå cooooolt, så jag hoppas jag verkligen får se honom, brorsan ska hjälpa till å koppla in allt åt honom!!!
Halt, Här får ingen passera, Kommer ingen förbi, kommer aldrig över nåt mera!!! lalalalaaallaaalalaa!

jaja, Frukosten gör sig inte självt, Slavarna har ju ledigt idag!!

Puss Puss bye bye.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan va nice å få träffa han...va han nu hette, men från ebba grön ;)

Jag kan spela den låten på gitarr, så om du känner fört så kan vi lira den tillsammans å chockera vännerna om hur fantastiskt vi skulle låta!! ;p

2009-01-14 @ 11:34:26
URL: http://ewwox.blogg.se/
Postat av: Daniel.B

haha nu kommer det stå att du har haft typ 35 st besökare av samma person haha... men men :P

2009-01-15 @ 01:22:14
URL: http://hinderzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0