7/2-09

Hej Hej!

Ja, Nu sitter man hundvakt till min mosters hund Skruttan (Fauna)
Jätte fin hund, vi har varit ute å gått å sen sprang jag ner en snabbis ner till bolaget..

Igår jobbade jag, de gick jätte bra å alla va snälla, dom flesta som man jobbar med är trevliga, Sen va de så skönt, vi hade lite å göra å de e klart vi gjorde de, Knappt några kunder, Men när dom kom så kom ju alla sammtidigt, hehe!
Men jag fick den roligaste uppgiften på länge, Jag fick sätta ut såna här saker så man ser hur långa alla e, Jag satte såna previs ÖVERALLT! en 3st vid kundtoan, 4st ute i GDS (Gör Det Själv hallen) Massor i butiken å ute på lagret, Man vet aldrig när det blir ett rån! Å vi e berädda!!

Just nu håller jag på att plocka lite, ska hem till Madde sen, så nu får jag snart sätta lite fart, Men jag e såååå jäääävla trött, De e såna tider, de vet jag, Men nu vill jag ha all sol å värme!!

ska gå nu. Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej va skönt. jobbat där sen juli, arbetskamraterna är schysta, men annars är det väl som vilket jobb som helst... kramar

2009-02-07 @ 17:13:18
URL: http://elinback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0