6/2-09

Godmorgon!

Idag e jag lika täppt å uppstoppad i huvudet som alla andra dagar den här veckan, ursäkta mitt språk, men jag mår som en jävla bajskorv just nu,, å snart ska jag in i duschen för att åka till jobbet å må ännu mer som skit, Yiiiippiiee!!
Alla jävlar tummar upp asså.

Sjuk, de e vi alla just nu!


Men jag tänker klaga av mig här å hålla tyst på jobbet... Har jag tur kanske jag slipper göra korvar idag till kunderna, Hade jag varit kund hade jag inte velat att en sjuk jävel ska göra de, Mohahaha!!

Men jag kan ge ett tips till er alla sjuka där ute,
*
Klä er varmt (våren e INTE här än),
* Drick å ät regelbundet å varm mat,
* Gå ut å gå en stund så ni får friskluft (Man ska inte ha samma äkliga luft som man har inne),
* Se till att dricka te med honung,
* Sen fick jag veta en grej med ingefära, å de tror jag kan funka

Klä er varmt, viktigt som tusan just nu!



Ja, Nu ska jag gå in i duschen å försöka få bort dom fula ringarna runt ögonen å så vidare!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe va en kompis som fixa min, jag är ju inte så duktig på sånt så va bättre att hon hjälpte mig..:)

Okej men va bra, hur mycket har du kvar att plugga då?

Jag jobbar på hotell havsbaden i Grisslehamn..

Kram kram

2009-02-06 @ 11:12:24
URL: http://elinback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0