5/2-09

Hej Hej!!

Ja, Världen e bra orättvis..

Va bara de jag ville ha sagt me den första raden..

Jag e sååå jäääävla trött på allt så i helgen tänker iaf jag parta!
Den saken e klar å inget ska få komma i min väg!!!

Okej,, jag e mest sugen, Jag bara hoppas på att de blir av, You never know lixom!!??
Men i morrn e de dax för jobb å jag undrar vem jag ska jobba med?? Men de e iaf bra att jobba, mer att göra slut på lixom.. (korkat att tänka så) Men de e bra iaf..

Sen då, inget mer, Jo idag va jag ute från typ 10:20 till 12:30 me Prima å gick i skogen å upp för ett berg medans hennes matte gjorde en grej i skolan, Sen va jag lagom trött, Sen kom jag hem å fick vila i 30 minuter innan det va dax för en timmas promenad igen, Jag å morsan gick runt i norrtälje å fördrev lite tid, det låter ju skiiit mysigt om de inte hade varuit för att jag va kall å förkyld sen innan....
Å till råga på de fick jag en jävla hosta i morse när jag vakna, trodde först jag hade tappat rösten, Men när hostan kom så kom rösten tillbaka, då hade jag exakt två dagar innan talat om för Madde att jag e frisk till helgen å att jag inte hade någon hosta å inte skulle få någon hosta heller (peppar peppar ta i trä, bör man säga efter en sån sak)
Men fan heller att jag gjorde de de slog tillbaka nu, Man ska inte öppna käften fören man e säker på sin sak (kommer verkligen inte från rätt person)

Guuuud å inget vettigt skriver jag heller, eller jo, de har jag nog, Det finns någon som åker in på mammas bakgård å snor snad från sandlåda (den som e till för att grusa vägen för bilarna)
Men vi har hans namn å var han bor, VI SÅG DIN REGPLÅT DIN JÄVEL!!! DU KOMMER FÅ EN SAFTIG RÄCKNING PÅ BARA SAND!!! Haha, snacka om att facka med helt fel jävlar, här går ingen ostraffad!!

Puss å godnatt


Kommentarer
Postat av: Chriz

i knows, har insett att det förstås är så ja , att de va bredden på ormfan som menades. men men , kul att du läser bloggen iaf. Ha en bra helg nu tjejen , får la hoppas de blir fest för dig som du verkar så sugen på! Kram//C

2009-02-06 @ 01:24:43
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0