4/2-07

Hej Hej!

Nu sitter jag här igen... Jag har inte gjort ett skit idag förutom att jag har vilat (fruktansvärd förkylning), gjort rent mitt badrumsskåp å pluggat, Jag hade tänkt att skicka in de idag, Men deadlinen e inte förän 5/2-09 klockan 00.00, Skönt, Jag har en fråga kvar å mamma lova att hjälpa mig imorrn (Tur för mig lixom)

Men innan det ska jag upp tidigt å sen träffa Madde å Prima medans Madde ska upp till skolan å göra en grej.
Sen e de bara plugg plugg plugg!!
åh, vem fan orkar??

Om någon vet någon bra kur mot svullnader i halsmandlarna.
Ni får inte ge tips på något som jag redan håller på med!
* Te med honung
* C-Vitaminer (clementiner, citron)
* Vila
* Lite glass
* Alvedon
* Själva väntan på att de ska ta slut
* Fisk

Förutom de har jag inte gjort ett skit.. Tråkig jag e då!!
Jag vill bara en sak just nu, Ta en tur till Sthlm på lördag å gå ut på världens runda!!!

Men men, Ska se klart "SATC" innan jag går å lägger mig.
Sovgott Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Chriz

Då ska vi se...huskur mot svullna halsmandlar...hm..hm.. har du provat klorin?

2009-02-04 @ 23:36:42
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Vanja

Te med honung och ingefära bruka min mamma och systrar dricka...rya på dig. kram!

2009-02-05 @ 09:23:53
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0