2/2-09

Hej!

Just nu sitter jag å min bror å pratar. Vi har pratat allvar halva dagen sen jag kom hem, efter att ha varit ute med Madde å Prima gått i två timmar, Jätte fin dag å solen sken, Vi gick från grind till färsna gård som ligger någon kilometer från Lommarn (något sånt tror jag)

Iaf, nu sitter vi å garvar åt roliga bilder, lite hemska men vi har ganska roligt nu, vi har våra laptop
å dagens mest ONÖDIGA bild på internet e helt enkelt den här



Haha, Ja den e sorglig, hihi!!

Ja, Nu ska jag ta mitt te, Börjar bli tjok i huvudet å svullna halsmandlar, typisk när jag blir förkyld, Blir alltid så här då...

Sovgott Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Chriz

äsh! måste finnas mer meningslösa bilder än de där ;) men vacker var den icke , i´ll give you that!

2009-02-03 @ 01:35:13
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0