13/2-09

Godmorgon!

igår tala min bror om för mig att han tyckte att jag va en Woho-Girl!
Vet ni vad de e?

Han tala om för mig vad de va för något, å halva grejen e ju att de e en sån där brud som springer runt och Wohoar hela tiden, Men för ett specielt syfte, hehe!
Vet ni för vilket syfte hon springer runt och Wohoar??

Aja, Nog om det, Idag är det fredagen den 13,
Jag tror inte att de betyder MER otur än vandligt, Men jag tror man tänker på de lite mer om de händer idag, Själv lär jag väl halka lite, missa bussen, slå mig på jobbet, ha sönder något.... Ja, De vandliga!
Men jag tror inte de händer mer skit idag än annars...


Kommentarer
Postat av: Chriz

hah bra inställning där , för oss klumpedunsar är fredagen den 13e vardag :P

2009-02-13 @ 15:55:25
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0