12/2-09

Godmorgon!

Nu är jag tvär slut.. Jag har suttit och pluggat här vid datorn i ett par timmar (känner mig helt sluti huvudet och död i kroppen),
det mest pinsamma e att jag har inte gjort ett skit innan, Jag städa lite i köket.. jag har inte gjort mig i ordning eller nått, sitter fortfarande i morgonrock, det är inte bara pinsamt, det e fan sorligt om inte annat...

Ska äta lite lunch eller nått å sen blir det duschen för den här trötta skunkapan..

Typ så här känner jag mig för stunden!!



Puss Puss, ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad kul det var att "stöta" på dig idag! Vi borde ta en fika på stan nångång! :) Pusskram

2009-02-12 @ 16:37:30
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0