11/2-09

Hej Hej!!

Lilla jag fick nyss ett chock besked av min mamma!!!
De e ta mig tusan bara onsdag idag!!!!
Igår trodde jag att det var onsdag (Igentligen Tisdag) Å idag trodde jag att de var Torsdag (Igentligen Onsdag)!!!

Aja, snacka nyss med morsan att jag va lite stressad över en sak som ska in till skolan söndag natt å att jag jobbar fredag till söndag vilket gör att jag inte hinner göra den, Men så hejda hon sig å sa -Men Jonna, de e ju bara Onsdag idag!!!

Ja, så kan det gå, Men jag har iaf i två dagar gått å trott något helt annat....??
Det blir ju helt fel i min planering,
Men jag får en hel dag extra att sätta mig med läxan, å de e faktist lite skönt, hehe..
Å det tog mig två minuter att få hela dagen i morrn, hehe!! Bra jobbat åt mig!!

Jag e fortfarande lite chockad över vad som har hänt, de e inte torsdag idag,,
å i två dagar har jag gått å trott något helt annat, Ja, Ibland blir man överaskad, hehe!!


Puss Å Sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0