10/2-09

Hej!

Jag har verkligen inge ork till att plugga idag, klockan är 18:16 å jag har fan inte börjat än....
Ska lämna in mitt arbete i morrn  tänkte jag (torsdag) för att på fredag jobbar jag, på lördag e jag på kurs me jobbet å på söndag jobbar jag,,, bläää!!
Å på söndag ska uppgiften vara inne!! Men jag tänkte kollar lite på den idag å sen så kan jag göra den imorrn.
Jag får sota för de då! Men annars har jag varit ganska duktigt idag, Jag har storstädat, me de menar jag, dammsuga, damma av alla möbler, torka golv, tvättat, Men jag glömde torka speglar.. Men jag har skurat badrummsgolvet, aa, va fan har jag inte gjort lixom, hehe!!



Sen tänkte jag en sak, Jag ska börja lägga upp veckan lr månadens "hunk"
Å de kan vara den killen som har-
*gjort något alldeles extra för någon annan,
*gjort en bra film,
*kommit på något nytt,
*sagt något bra,
*Å i väldigt få fall bara e sååå jäääävla söööt!!!


Å den här veckan finns en "hunk" som slår ALLA andra killar/män med häst lägnder,
Tittar man ordentligt så ser man hans ögon som skriker något, Vad vet bara jag, hehe!


*Robert Pattinson*

Råkar han vara de sötaste man sett eller!!


aja, ska gå å handla lite ägg nu. Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0