22/4-09

Hej!

Det ser ut att bli en tuff dag, Jag har plugg att göra plus att jag har jobb, Det jobbiga är att jag har inte sovit så mycket dom senaste dagarna så nu börjar min kropp känna av det, Jag e ständigt trött och känner mig lite illamående.....
Fuck A Duck vad jag behöver sova,
Jag somna vid 00-01 igår och vakna 06.00 i morse, Har varit i skolan och sen ska jag sätta mig på bussen klockan 12.30 och börjar jobba 14.30, slutar sen jobba runt 22.14 och sätta mig på bussen å e hemma runt 23.40 OM jag har tur,
Annars e jag hemma till 00.10...
Härligt liv man har då, förstår att ingen e avensjuk...

Vill sova!!


Ja, Typ så känner jag mig just nu.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0