19/4-09

Hej!

Helgen har bjudit på mycket, både sorg å lite glädje!
Inget jag tänker fördjupa mig i, Men jag ska berätta vad som hände mig i fredags..

Jag satt å plugga lite å solen sken så fint på himlen att jag bara var tvungen att gå ner å sola på berget vid vattnet här i rimbo, så himmla skönt,, Så kom jag ner dit, så skulle jag sätta mig på en sten, å då hörde jag hur de bara prassla till å där låg två ormar, Jag såg bara deras rumpor, å att dom var enfärgade så jag visste att de inte var något att vara rädd för (de va två snokar) Dom va jätte fina, Men jag tänkte att jag skulle lämna dom i fred, så jag gick en liten bit bort å låg å sola i mindre än en timme *underbart*
SÅ var de dax att gå, de kom några moln å så vart de lite kallt, så skulle jag precis sätta ner foten å så vässte de till!
De va den ena av dom två, smart som jag e då tar jag fram mobilen å jag får två fina bilder, tur nog får ni bara se den ena, hehe!

Snoken Alvin


De va de jag hade att säga..

Godnatt. Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Chriz

Haha döpte du ormen med? :P

2009-04-19 @ 22:49:01
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Vanja

Men huvva, jag hatar ormar. Dom är ju inte alls söta Jonna! :P

2009-04-20 @ 07:44:15
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Evelina

Isch isch...jag hade varit skitarädd ändå ja!

Hemska varelser! =p

2009-04-22 @ 13:56:06
URL: http://ewwox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0