14/4-09

Hej Hej!

Det här e ju skandal! Haha
Så här får inte en blogg se ut, Jag e ju prutt-dålig på att uppdatera den, Men nu ska jag göra ett inlägg,
Fast tiden inte finns, hehe!

Igår va vi ett par stycken som åkte ut till Vätö å vandra runt, Bland annat hem till Sandra.P.
Det var Jag, Madde.M. Prima.H-M. Danne.B. Ellen.M. å Jocke.H,
Vi åkte förbi Sandra.P. åm såg hur hon hade de igen å sen gick vi upp till stallet å titta på alla hästar, Jag lekte med Dannes.B. kamera, Jag hade så roligt å det vart så fina bilder, hehe!
Sen gick vi runt lite på våran gamla skola (Vätö skola) å titta lite å såg vad dom hade gjort om...

Sen åkte alla hem till Jocke.H. å Ellen.M. å spela lite kort å åt lite godis å chips, Dit kom Janaki.S. och vi spela å drev med varndra, de va jäkligt roligt, hehe!


på den här bilden e det  Danne, Jocke, Madde, Ellen, å den håriga saken e Prima.
Lyckliga som få!




På den här bilden e de jag, Ellen, Jocke, längre fram går Sandra, Prima å Madde.



Janaki!?



Å en bild på mig i ett fint hopp!


Ja, De va våran kväll igår, Hade trevligt iaf! Nej nu ska jag äta lite frukost å göra mig i ordning för att åka hem å sen plugga som ett svin!

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0