Måndag 1/9-08

Godkväll!!!
Dagen har varit lugn och det har ju varit bra,, jo,,Jag skicka in min sista grej för skolan,, så imorrn ska jag börja me frågrna till nästa grej,, interjuv ska jag göra då,, Men de e ju bra att ha frågorna klara då....

Annars har de inte hänt så mycket,, varit med Anna och varit ut å gått,, jo,, vi satt i snurgungan,, å tiger löpte amok, hehe!! och jag tänker döpa om honom till "Lord Tiger",, haha,, jätte fint namn,,men glad lär han inte bli när jag kastar vatten på honom, hihi...

Tog lite bilder när jag va ut med Lord Tiger mitt på dagen,, dom vart ganska fina,, e inte helt nöjd med dom,, Men dom duger, var inge bra ljus ute,, jag hade velat haft sol...

Men ganska fina vart dom.



Lord Tiger vart helt underbar på bilden



Nä,, jag ska fortsätta rutna här och växa ihop med min dator,,,

En fråga först: Hur kommer det sig att när man väl önskar sig något så händer det inte,, Men man kan ju ge sig fan på att allt annat händer,, och e de bara jag eller händer allt dåligt mig och allt bra händer alla andra hur mycket man än tycker att man kämpar,, visst e de så, man bör alltid ha något att se fram emot och man ska inte alltid få som man vill,,
Men vad e viktigast här i världen och hur prioriterar vi??
Har alltid någon annan det man själv vill ha,, och önskar vi verkligen att våra liv kunde vara precis som han/hon,, vill vi leva andras liv??
När e man nöjd??

Puss och godnatt,, love you all


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ah, vilken skönhet han är! :)

Om du nu ska intervjua mig (skulle va kul;) så snälla frågor ;) höhö. Kram

2008-09-02 @ 07:46:27
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0