9/9-08

Godmorgon!!

Alla prata om vädret igår,, det e ju lite roligt att dom kom på att det regna igår och inte i förrgår när allt börja,, ja,, Människor e roliga, Man kan undra hur folk tänker,, vad försigår i huvudet på den där människan som går över vägen ....??

Men gårdagen bjöd ju inte på mycket,, stor städa, tvätta, jag var ute och power walka lite hunden, hur skönt som helst i renet, det var ju svalt då!! Frös gjorde jag i början när jag fick för mig att jag inte hade tillräckligt med kläder, men det behövde inte jag oroa mig för när jag hade fått upp flåset, då vart det skönt!!!

Sen vart det ett varmt bad med tända ljus i hela badrummet, gud va skönt det var, ska nog ta ett sådan snart igen när helgen e över,, för nu börjar allt igen, helgen för mig bjuder på jobb, hur ska man orka,, Men jag har ju min Maria där,, hon kommer förgylla min helg,, sitta med henne och snacka skit e underbart!! (vi jobbar oxå)

Men jag har spenderat en del kvällar till målandet igen,, jag blir så lugn av det,, nu jobbar jag på en tavla, Men kvällen innan så fick jag för mig att måla mitt bestikställ,, amen hur som helst vart det, rosa med röda prickar (underbart asså)

Bestikstället (lovley)


Asså, stolt eller  vad,, huuuur söt som helst om jag får säga det själv,, hehe!!

Men men,, dagen bjuder på tt jag ska in i duschen efter jag har fått i mig lite frukost, sen ska jag och Lord Tiger ut på en promenad,, vi tar nog inte en sån lång,, bara han får springa av sig lite, för sen ska vi till veterinären,, och nu ska vi äntligen ta prover och se vad fan det e som gör honom så jävla dålig!!!
Sen e det bara sätta sig och arbeta igen, får se när det mesta med rapporten e klar,, jag tänkte jag skulle börja med den nu och sen ska jag ringa ett fritids och se vad dom säger,, måste få det gjort den här veckan,,, suck!!

Puss Puss and I see you soon, Love you all darling´s!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

vad fint det blev :)

2008-09-10 @ 11:07:14
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh jättefint!

2008-09-13 @ 20:04:31
URL: http://colourme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0