8/9-08

Hej Hopp!
förlåt att jag inte har skrivit något i helgen!!


Helgen har varit hård, Lort Tiger har legat i magsjuka och varit tvungen att springa ut i varannan timme!
Han har varit skit dålig rent sagt!!
Hela fredagen försvan där, Men morsan och jag hyrde film och hade film kväll.....

Lördagen var inte bättre til en börja, Sprang hela morgonen ut md pojken för att han var tvungen att göra sina behöv, lyckligt vis kunde jag sitta innen upp mot 2-3 timmar innan det vart panik,, kommer det så kommer.
Men jag och morsan bestämde oss för att dra åka till skogen så Tiger kunde springa av sig och röra magen ordentligt, Vi tänkte leta svamp, VI hitta hur mycket svamp som helst,, allt som inte var ätbart. Men det vart bra iaf, Gick två timmar i regnet och kämpa oss runt i snår.
Väl hemma såg vi dom två filmerna vi inte hade hunnt sett än, det var helt underbart, jag fick äntligen ligga inne och i 4 timmar,, han sov som en gris.
Sen var det bara att hoppa in i duschen och fräscha upp så gott det går, för på kvällen var det 4 av mina älsklingar som skulle spela på Mobergs, och det var THE POODLES!!! I looooovveeee them!
Jag stod som förstelnad nästan hela tiden och lyssna, Det e kärlek!!

The Poodles!! Ja, Kag älskar dom och ja, jag känner mig som 14 igen när jag ser dom spela!!



Jo, Sen vart de dans! Det var så trevligt, jag och Danne sprang runt å slängde med benen kors och tvärs och beställde drinka, Iaf jag!!

Söndagen, Dagen efter, jag kände mig lagom glad, vakna vid nio och springa ut igen med gossen,
Skulle slänga iväg ett mess till Madde vid nio tiden oxå, Men den nya mobilen och jag e inte riktigt överrens med hur man skickar sms, Messet kom iväg vid elva tiden när jag vakna för andra gången!!
Sen bar det iväg hem och framför datorn jag fick sitta en stund, sen orkade jag inge mer och tvn tog över.

Måndag: Suttit inne nästan hela dagen framför datorn och pluggat, Läxan kom iväg vid 18 tiden och skönt var de, lär får göra om allt, Men den kom iaf väg i tid, Det e det som räcknas,
som jag sa till Linda, VI pluggar, VI ska inte rädda världen, inte nu iaf!

Peter kom förbi på en fika, Skit härligt och få snacka av sig lite, vi prata lite om hans tjej oxå, hon verkar va super söt!

Sen kom Anna, Hon gav mig en present,, En Marilyn Monroe mugg (lovley)
Jag vet precis vart jag ska ha den!!

Sen gjorde hon chokladbollar, och jag gjorde middagen, jag var ganska hungrig, Det hjag har levt på idag är två mackor vid tio tiden på morgonen och sen middagen vid elva tiden, okej, jag ska inte ljuga, en kexchoklad slank ner vid femtiden på kvällen!!
Nä, Nu har jag gjort lite, ska snart käka lite bollar, ,Anna måste få chansen att blogga innan kvällen blir morgon!!

Puss puss och Godnatt alla er jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

hej smulan!

T-shirten kommer från forever21.com, tror inte den var så dyr. Gå in och kika där har dem mycket fint :)

2008-09-09 @ 13:31:02
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Vanja

Thanx! I feel the power ;)



Nå, hur var mobergs me pudlarna i helgen? :)



Hugs

2008-09-09 @ 13:31:24
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ah visst var det söta skor;) Och dom har jag tillslut beställt.. hoppas dom är så mysiga som jag tror! :) hihi.

helgen har varit lugn för oss, vi är fortfarande förkylda.. men det är på bättringsvägen :) hug hug

2008-09-09 @ 18:10:49
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0