5/9-08

HejHej!!
Förlåt för i går,, att jag inte skrev något då!!
Jag hade fullt upp hela dagen och sen när jag väl kom hem så somna jag,, det e inte så konstigt,,klockan 05.30 vakna jag av min vakra Lord TIger, Men nu ligger han och sover,, och här sitter jag...

Det har varit lite och göra nu i två dagar,, I förrgår kom Danne förbi, Vi fika lite,, eller jag fika,, och vi prata lite om allt möjligt,, det va riktigt trevligt,, se vad han hade att säga,, hehe!!

Det va riktigt ul att träffa Daniel!



Men men, gårdagen vart då inte mycket bättre,, hehe,, Det börja på morgonen att Anna ringde och väkte mig för att vi skulle ut och gå, hon satt barnvakt åt Casper (Jätte söt liten pojke)
SÅ till slut kom jag upp och vi kom ut, Sen var det bara att springa hem och skynda sig i duschen (badet som jag låg i då) skit skönt,, där i värmen kan man alltid ligga och halvsova, hehe!
Sen iväg till bussen,, Lord Tiger var lika duktig som vandligt,, han satt fint brevid mig tills bussen kom (my angel)
Sen for vi in och upptäcker att morsan e hemma när jag ska våldgästa henne,, Men hon och Lena bjöd bara på fika (Lena e en jätte söt liten Lady som alltid passar upp på en, skönt att hon finns)

Lena och Mamma, två glada pinglor!



Sen iväg för att träffa Angelica,, hon jag och Lord Tiger skulle ut och gå en sväng innan jag skulle iväg på nästa grej och träffa Sandra,,Men men ,, vi gick där och prata och de va jätte fint väder, super mysigt,, vart lite updaterade på varndra om vad som har hänt i sommar, hehe!!

Sen kom Sandra,, in med hunden till morsan och iväg vi for ner på stan,, hitta lite grejer,, och vi båda två gjorde ett par fynd,, skit härligt,, lite ögonskugga och sånt,, Sandra hitta bland annat en jätte jätte söt sjal och en ring,, (läkert tösen)

 Vi testa oxå lite hattar, Den svarta som jag på första bilden gilla jag mest, Me bilden vart inge bra,, Men ni skulle ha varit där,,

Gud va söt man va,




På den här bilden vill jag inte ha någon komentar alls!


Sandras blir säger -Pimp meeee!! Den andra e jag, Men något fel har vi!?



Sen var det dax för dansen (wonderful) Gud vad jag har saknat den, Det jag inte har saknat e kännslan dagen efter första danspasset (HELVETE!!!!!!!) och den här terminen har vi inte Eva längre, utan vi har fått Nanne och e oxå super duktigt,, Men så gillar ju inte alla damer att vi får en ny lärare, och Nanne e van med yngre tjejer, som orkar mer, Men jag tror det e bra,, hon kommer puscha på oss lite mer och de känndes, och jag tror de blir super bra (hoppas på att man blir snygg iår då!!)

Sen var det bara att gå hem till morsan, hämta hunden, gå till bussen, där mötes jag av en jätte trevlig busschafför som stod och prata med mig,, rätt trevligt,, bakoom mig kunde jag se Anna komma gåendes, härligt, jag visste att hon skulle med den här bussen, slippa åka själv,, och de e ju alltid trevligt, på hemvägen prata vi av oss lite och kom fram till olika saker,, sen väl hemma gick Anna ner till sig och jag upp till mig, Ner i min säng och löste lite korsord tills jag somna med hunden nära mig!!

Men idag är det dax för nya tag,, ska snart lägga mig i en timme i badet, sen ska jag rasta Lord Tiger och sen e de dax för plugg med Linda (ooh shit va jag ligger efter känner jag, Men Lite får jag gjort på eftermiddagen)

Puss Puss och hopp

Kommentarer
Postat av: Felitchia

Såg nu att du hade skrivit på min blogg, och det vore kul att haka. 0703854161 är mitt mobil nummer, lite enklare att få tag på där :)

2008-09-05 @ 17:07:28
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0