26, 27, 28, 29, och 30/9-08

Hej!!!

Förlåt att jag inte skrivit på hur länge som helst, inte med mening,, ingen tid och mycket att göra göra och hinna med!!
Det har varit jobb, sjukdag, hundkurs och barnpassning, ja, You name it, vad har jag inte gjort dom hä dagarna,, så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite nu iaf...
Min mobil dog i fredags,, skit kul, hade ingen mobil fören på måndagen, i måndags så var jag oxå i skolan,, kände inte för de då,,,....

Men nej, nu tar vi dag för dag..¨
Fredagen: Var i skolan, lyssna på ett föredrag som vi igentligen skulle haft för de var fel föreläsning,, läranrna sa oxå att det inte var det dom hade beställt,, Men men, Man slapp ju göra annat,, haha,, Somna höll på jag att göra...
Sen bar det av hem, Gick ut med Tiger som har varit med Mamma hela dagen..
Min mobil dog, drog hem till Madde och Patrik, å efter det drog jag och Ellen till mobergs där vi mötte Danne, Men jävlar,, Vi hade kul iaf,, Hahah!!

Lördag: Död!!!!!

Söndag: Hundkurs och jobb!! Börja 10.00 med att börja ta mig till kursen och kvällen sluta 23:50 me att jag kom hem från jobbet, Inget hände på jobbet, Men jag jobba med Maria, då blir jag alltid på lika bra humör, vi stängde i tid och så, underbart!!

Måndag: Var i skolan till mellan 09:15-10:30.. Inte så kul, Men va fan lixom!!
Sen bar de av hem,, var med morsan på hennes rast å så kissa jag TIger,, Sen drog jag iväg och Passa Emil och Amanda,, Trodde jag,, Precis innan Jennie skulle gå kom Mirja förbi och vile leka lite med Emil, Självklart tyckte jag, Inga problem, Mindre jobb med tre ungar än två,, Den lilla e får man ju passa mn om Mirja e där och Leker med Emil så reder dom sig självt å jag kunde mata Amanda i lung och ro!!
Sen gick vi ut och lekte.
På kvällen åkte jag hem och börja fixa i min lägenhet..
Sen såg jag och Anna på skräckfilm och snacka lite skit innan sängdax!

Tisdag: Inte mycket har hänt i dag,, Jag skulle ha gjort en massa plugg men de har inte blivit av, Fy på mig!! Jag borde få stryk!!
Men jag ska ju vara hemma på fredag så jag har ju hela dagen att plugga då, hehe!!
Å snart börjar min favorit serie!! SKa nog dricka lite varm O´boy när jag ser den, hehe!!
börjar på 5:an kl:21.00

Jaja,, Nu ska jag fixa tvätten, Maskinen e ju tydligen klar nu!!

Lite bilder från dagarna!

Tiger och jag innan jag å han gick vilse förra veckan, hehe!

Tiger sover med sin liksak,som typ e död nu!!

Amanda på shopping!

Madde på blommsterlandet, Fin hon e!!

Min nya ROSA döskallematta!! Så jävla fin!!


Ha en fin kväll, Syns i morrn, Puss Puss, Love you all!

Kommentarer
Postat av: Felitchia

hej smulan :)

Jag har lagt upp lite bilder på min blogg som Hanna tog när jag och jandré var på ljusterö någon gång i sommras, tänkte om du ville se :)

2008-10-01 @ 11:27:33
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Felitchia

klart jag kan skicka på msn, adda mig på felitchia@hotmail.com det finns verkligen massa bilder :) Puss!

2008-10-02 @ 16:56:42
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Freddan Diamant

Tja Jonna



Jag skickade ett mail till dig förut, med ett gäng frågor. Jag har en grej på min blogg som jag kallar "bloggkoll och fem snabba frågor". Jag lägger upp det med alla vars bloggar jag läser regelbundet ocj jag läser din blogg regelbundet. Det är bara att gå in på min blogg, kopiera frågorna, skriva ett svar och maila det till mig.



Det var länge sedan du skrev så antingen har du väl tappat intresset eller så har du något problem med datorn eller nätet. Men i alla fall det vore kul om du hängde på den grejen.

2008-10-15 @ 12:52:33
URL: http://FreddanDiamant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0