25/9-08

Helloooo!!

Dagen var sååå jävla hektisk!!
Börja med att klockan 08:50 gick jag och tiger till stationen i rimbo för att dra vidare till norrtälje och träffa Jennie och Amanda,, Super söt liten flicka,, båda två hehe!!
Kom dit,, gick till morsan och lämna Tiger..
Mötte jennie och gick på stan och shoppa lite, hur mysigt som helst,, Tog en bild på Amanda som kommer upp senare, hehe!!
käka lite lunch och hade allmänt trevligt och en massa prat, hehe!!

Se vart de lite Madde!
Vi gick upp till Rusta och jysk å så för att titta på gardiner och grejer,,
Det vart lite saker,, morsan följde med upp å handla lite grejer, hehe!!
Men de bästa jag köpte igår var min nya hatt och rosa gummistövlar med blommor på,, kommer bilder på de senare oxå,
Vi åt lite ihop och gick å prata,, hade jätte mysigt!

Sen bar de av hem för att komma iväg till dansen,, Men när vi var ute hela dagen så sluta de självklart med migrän en timme innan dansen, jag e skit ledsen för att jag missa den,, fan jag ville verkligen gå på den, Men de e lite svårt med migrän, lycka till om man har de, så de vart bara att krypa till sängs å döööööö......

Puss Puss, Love!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Usch då, migrän borde utrotas! JAg vet hur det är:(

2008-09-26 @ 19:18:16
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Vanja

hah, nej men är du mobbelös ? ;) Jag skrev ett mess imorse, men det får du väl läsa på måndag då! ;)



Hade ni kul igår då? Jag känner mig faktiskt tråkig som inte följer med! :S ... Danne är ute ikväll, och tråkVanja ville inte med.



pusss!

2008-09-27 @ 21:56:49
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0