24/9-08

Hej Hej!!

Asså dagen var inge hit,,, Plugg plugg plugg å varför inte plugga lite till,, Trött jag vart på de,, skulle ut och gå med tiger,, tog en ny runda,, sluta upp lite halvt vilse ute i skogen här i rimbo..... öh, okej va första tanken,, Men stadig på benen som jag e så forsatte jag bara att gå,, å vart kom jag,, på Elljus spåret,, hehe,, väl där kunde Tiger äntligen lägga sina små kluttar,, haha,, bra timat Älskling, hehe!!

Sen kom jag hem,, plugga plugga plugga!!
Äta middag och sen så äntligen insåg jag att jag var klar när jag satt och snacka med Linda som tala om för mig att detta inte var en rapport, Jag ar iaf gjort jävligt mycke onödigt arbete,, hehe, Bra för mig iof!!

Sen vart de ite tv, lite msn och lite tittande på miny kjol,, love it,, det kommer bilder på den senare,,,

Puss Puss, Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0