23/9-08

Men hejsan svejsan!

På morgonen vakna jag av Tiger,, eller han och låg och sov och jag kände hur han vila sitt huvud på mina ben,, mysig pojke jag har, hehe!!

Tiger ligger och sover!



Förstå vilken tur jag har med min grabb..
Men det var bara att stiga upp och försöka plugga,, inte ett skit kom jag fram till.......
Så det vart bara promenader och tv hela dagen,, fan och lixom!!
Nu har jag hur mycket som helst att fixa, å inte fattar jag hur jag ska göra för att hitta något... SKIT!!!

Men på kvällen så skrev Millsan Pillsan till mig så jag satt och snacka med henne en stund på msn, hehe, lova att nämna henne här.. hehe!

Jaja, Puss Puss, love alla!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ja han är så sööööt :)

2008-09-24 @ 17:47:59
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Vanja

Mmm, skit cdon!

Så alltså, det där pop scandinavien som jag såg fram emot, det får jag inte.. utan det blev rock ballads istället... Men schlager med :)

Jo Jonnaaa, i want your msn ;) hihi.

2008-09-24 @ 21:24:54
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0