22/9-08

Hallå!

Ja, det vart en super lung dag,, Mindre plugg än vad jag borde ha gjort, ,Men en uppgift vart iaf inlämnad,, Jag har en kvar, Men den ska vara inne på onsdag kl.00.00 (hoppas min hinner) Saker går ju inte så fort i min takt,, hehe!!

Men annars så fixa jag lite, ööh, eller såg på tv typ resten av dagen, var ute å hade en super promenad med Lord Tiger, Sen vart man ju hungrig och då vart de middag, jag säger inte vad jag åt, jag säger bara att rödvinsås var med *Super gott*

Sen kom Anna över och vi såg på den där filmen Bobby, Jag blev lika arg som förra gången jag såg den.
Jag tycker det e en film alla ska se, även om man kanske inte tycker den e bra så ska man se den iaf en gång!!
Jag tänker inte nämna något om filmen.....??

Bobby!!


Anna åt en macka..


Och Lord TIger låg vid mina ben och sov!!


Sen kom grannen upp och klaga på att vi hoppa och höll på... 01:30 på natten
(jo, tjena, Det e precis vad jag gör mitt i natten, Bara för det ska jag gå och sjunga lite singstar på väldigt hög volym snart!!!)
Få se vad hon säger då.....!!!???

Nä, Nu sk ajag göra något vetigt tror jag.....??

Puss Puss, Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0