20/9-08 och 21/9-08

Godmorgon Godmorgon!!

Helgen har varit lugn, jag har inte gjort ett skit känns de som och ändå var jag stressad i lördags,, skojsigt!!
Lördagen var skön,, tog de lungt hela morgonen, behövde de,
för 05:30 på lördagsmorgonen klampa Jandré och tanten Flisan in genom dörren,,  (Fy fan tänkte jag då)
Men jag somna om,, Läste i DN att snövit och dom sju dvärgarna skulle gå 06:30 på morgonen,, Men de sket jag i, iaf de tiden dom väckte mig, och jag hade ju somnat 02:30, så ag ade inte fått sovit så länge, hehe!!

Men men,, sen låg vi alla mysite i sängen på morgonen, Jag, Jandré, Tant Flisan och Tiger, såg på en massa tv på morgonen och läste kataloger, hehe.

Bilder från morgonen när vi såg på tv. 






Sen på kvällen cykla jag hem till Madde, VI skulle sjunga lite sing star *yiiiippeeee*
Det vart jag, Madde, Vanja, Daniel, Ellen, Janaki och så kom Emelie förbi och sist kom Sandra förbi
VI hade super kul och jag vart så himmla kalas då, Men jag var inte ensam om att bli lite rund om fötterna, det var fler som vart det oxå, hehe!!
Patrik och jocke var inte med, Patrik bor ju där å Jocke kom förbi med Ellen och sen gick han och Patrik där ifrån...
Daniel (vanjas kille) kom oxå förbi, Men mest för att göra henne sälskap, och det e fint, de e gentlimanit att göra!!

Bilder från kvällen (bilderna ligger inte i ordning)




Prima var den enda som vart så jävla kalas att hon somna, Men de gör inget, Hon behövde sova ruset av sig, Hehe!!

Jaja, Söndagen var oxå helt oke, börja morgonen med att må bajs, och sen fortsatte jag må bajs,,,,
nerå, det börja med bakis film, bakis frukost, och bakis gos med vovven.
vi låg så halva dagen, sen var det dax att gå upp och göra sig i ordning till att ta bussen hem till rimbo, vi kom och fixa lite.
Anna följde med mig och Tiger ut på promenad och så snacka vi lite om helgen och allt som hände, känndes bra..
Gick hem till mig för Anna hade köpt choklad och glass så vi satt å mumsa på de under hela Harry Potter filmen,
Nu har Anna äntligen sett alla 5, vi har jobbat på det ett tag,, hehe, Men nu e de gjort.
Nu väntar jag bara på dom två sista, och jag orkar inte längre vänta,, jag vill gå och se den 6:e filmen nu,, Jag e ett stort Harry Potter fääääään!!!

jaja,, Nu ska jag plugga lite *Bläää*

Puss Puss, Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0