19/9-08

Hej Hej!

Dagen gick lika fort som ett vatten fall!!
Det börja med att jag kom på att jag inte Skulle hinna träffa Linda så att vi kunde hjälpas åt i skolan, Det kändes inte så jävla bra, Det e bara för att jag skulle jobba...

men jag hade pratat med Madde dagen innan och hon var söt nog att hjälpa mig med Tiger, De kändes bra, Men för att hinna dit fick jag börja gå vid elva,,
Jag kom dit och vi tog en fika,, satt på balkongen och det var så varmyt å skönt att man inte ville gå där i från, hehe!!
Men brottom fick jag när jag skulle ha gått prick 12 och klockan var 12:20, ooops!!
fick springa till bussen, Men jag han med den som gick 12:45,  tur!!
Pappa ringde och berätta tat han ska bort igen, Den här gången ska han till thailand, (Jag får aldrig följa med)
Men den här gången ska han bara vara där i två veckor,, hehe!

Buss turen gick bra, hade velat sova en stund, men de gick ju inte..
kom fram, och idag hade jag iaf lite tur, Jag han med den andra bussen i tid, annars e de typ 30% chans att man hinner med den andra bussen till sollentuna......
kom till jobbet och kvällen gick bra,, Vi hade fullt med kunder från de att jag kom tills de att vi HADE stängt, Men jag han med min buss hem oxå, Å hela resan hem satt jag å tänkte på Tiger, kunde knappt bärja mig för att komma hem!!

Väl hemma väntade min gosse på mig och jag satt på en film,, Prata med Madde en stund, jag behövde prata av mig lite!!

Men nu ska jag iväg å handla..

Puss Puss, Love you all!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag får inte heller följa med! ):

2008-09-20 @ 20:42:26
URL: http://colourme.blogg.se/
Postat av: Anonym

letssingit.com

2008-09-20 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0