18/9-08

Hej Hej!

En underbar dag idag!!
TIger har gjort allt han kan för att störa mig idag,, VI har då fan inte gått ihop idag! Jag gick dit vi skulle och han gick åt ett annat, Ska fan ha en barnvagn till honom där jag kan sätta honom när han inte sköter sig! E de så jävla omöjligt att gå brevid mig??? *Grinig*

Men allt börja i morse,,, Skulle upp tidigt för att plugga, De gick bra, ner i badet och sen skulle jag iväg med bussen, Men när klockan vart prick 13:00 bestämde jag mig för att ta nästa buss, jag hade inget att stressa till...
Och jag ser på våra bästa år och sen drara till bussen,. och vem står i änden av huset??
Den mystiska gubben! Fan gör han där??
Men jag stanna ju inteh eller för att fråga, utan jag och Tiger gick på till bussen,
Bussen gick bra, Tiger träffa en ny kompis (Kul för honom)
Sen hem till morsan, lämna lite saker och sen tar jag hunden i handen och vi hoppa iväg hem till Madde och Patrik........
Inte riktigt, vi krångla heeeela jävla vägen dit (jag tror en tik löper igen!!)

Vi kommer hem till Madde,, och efter en del diskution så bestämmer vi oss för att äta där och sen åka till granngården,, allt gick bra,, vi åkte till ÖB och sen hem till dom,, innan vi kommer in på parkeringen så kommer Madde på att hon glömt nycklarna in till lägenheten (fuck a duck)
Patrik kommer förbi med nycklaran och vi kan gå in,, va där en stund sen drog jag för att jag skulle hinna till dansen..
kommer till grindplanen och vem skricker på mig då!!??? -Jo, Änderz the king!!
haha, kul,, vi prata en stund sen fick jag skynda mig hem,, böt om och Tiger börja krångla,, så jag kom försent till dansen,,
 Men jag missa inte så mycke,, bara början på uppvärmningen,, först gick allt som bambi på is, Men isen smällte och bambi dansa vakert vidare!!!
låter underbart, Men inte riktigt,, just nu skiter jag i hur dansen ser ut,, bara jag kan stegen,, smidigheten kan jag jobba på hemma!!
Skulle visa dansen för morsan, Men Tiger hoppa på mig och trodde vi lekte...
Nu har gossen äntligen somnat och jag ska oxå lägga mig,, saknar att ligga under ett täcke just nu...
-Bingen!! Here I come!!!!!!!


 

Puss Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0