17/9-08

Hej Hej!!

skulle ha pluggat mer än vad jag gjorde!!
Men de enda som hände var att jag upptäckte en mystigt man springa runt prcis där jag var,, var jag i trappuppgången så var han där,, var jag på stigen i skogen så var han där,, de skrämde mig,, Men jag såg inte honom så mycke mer efter de........... Men läskigt var de,, Städa lite och tvätta, Utöver det var dagen helt död,, Ajust, Jag träna min pojke på att sitta och sen springa till mig när jag sa "varsågod" och sen tränade vi på att gå fot,, my god he´s good!! (love my litel boy!!)

Sen kom Anna pytte Panna över med lite O´boy, Underbart, Den satt där den skulle,, lite tv och sen natta pojken och sen var de bara bums ner i sängen!!

Puss Puss and I love you all!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0