16/9-08

Hej Hej!!

Idag e de ju den 2008-09-17.
Men jag skriver ju inlägget dagen efter och jag har märkt att det låter lite skumt...
Igår var jag ganska dålig,, jag vart lite rädd för Madde har legat dålig och hon sa att alla som har haft de här har iaf inte varit bra på 4 dagar, Shit tänkte jag,, säg inte, Men tydligen så har jag överlevt,, Hahah!! Mår mycke bättre idag,, lite seg,  Men det har jag rätt till att vara!!
Så vad gjorde jag igår då?? Jo, Anna kom upp och skrev på min dator, Jag prata och hon  skrev ner de jag sa,, Läxan!!!!
Tack för de, Anna, De var skönt att få de gjort...
Sen gick hon till bussen och jag gick ut med Tiger, Å Jag hade en sån tur för när vi var ute i skogen tyckte jag att jag såg något röra på ig längre bort,, Men vad visste jag inte, och nyfiken som jag e så måste jag ju gå fram och se vad de var, å det var 5-6 ekorrar som sprang runt på trädstammarna,, hur söta som helst, Jag försökte ta en bild men bilderna vart inte bra... Sen sprang dom upp i träden och gömde sig när TIger börja mullra fram som ett åskväder!!
Tack Tiger, Jävligt mycket Tack!

Men men sen kom jag äntligen hem och tjok i huvudet som jag var så bädda jag ner mig i soffan, Jag bädda ut ligg delen (bäddsoffa) och sen la jag upp nästan varenda kudde som fanns i lägenheten och täcket kom på, och så hade jag lite korsord, nya H&M katalogen och digestivkex, vatten, te, film och så klart mörkladde jag hela lägenheten, och sist men defenetivt inte minst, Min rar vovve!!! Där låg han och jag hela dagen och bara hade det skönt.

Nä, nu har jag lite och fixa, ska nog äta lite frukost, gå ut med Tiger och sen har jag en massa plugg som måste göras, fan lycklig jag e!!!!

Puss Puss and I love you all!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt du har det :)

2008-09-17 @ 13:07:46
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Madde

hej hej låter som en trevlig dag. kanske inte plugget men de andra:) tur att du blev bra:) puss och kram Madde

2008-09-17 @ 19:36:14
URL: http://maddeis.blogg.se/
Postat av: Felitchia

hej gumman :)

Jag tänkte höra om du skulle vilja ha två stycken marilyn monroe tavlor av mig? Dem är jätte fina, men jag har ingen plats för dem och så är det ju dumt att dem bara står och inte gör någon nytta :)

Pusss!

2008-09-18 @ 10:51:52
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0