13/9-08, 14/9-08 och 15/9-08

Hej Hej!!

Skriver o hela helgen nu,, I fredags hände de inte så mycke, efter jag ska skrev i fredags så vart det middag och sen kom Prima,, VI gick hem till Madde och såg på en film och prata lite


Madde tog lite bilder på sin flicka Prima!


På Natten sen kom brorsan hem,, dyng rak,, Men allt gick,, han somna efter att jaglutade honom att räckna till 60,, haha,,så roligt,, vingla och hade sig,, Men aom sagt,, dagen efter var han rolig att prata med, VI gick upp till Fab tillsammans, för Fab (Jandrés kompis) skulle hjälpa mig att passa Tiger på lördagen.. Jag åkte till jobbet,, och vem väntade på mig där,, ingen mindre än Fabror Erik som Tant Uggla alltid säger,, Hehe
Kvällen var skit lung, vi fick upp all läsk och så han vi kolla upp kryssningar som vi kanske ska få åka med jobbet. Hoppas vi får det,, VI e sugna på att åka med Galaxy, hihi!!


Erik


Sen när det var dax att åka hem gick allt bra,, Erik körde mig till Dandryd för han bor i Bergshamra och det spelar lixom ingen roll om han åker E18 eller E4, lika lång tid..
Jag tackar för det,, för när bussen väl kom så han vi inte längre än till Brottby innan bussfan börja koka och kylan hade gått sönder,, vänta in nästa buss, och sen bar det av till norrtälje,, fick hämta Tiger uppe på flyfältet och sen gå hem mitt i natten genom hela jävla Norrtälje!!! I was not so were Happy!!!

Men söndage, Och det vart dax för hundkurs,, gick ganskabra,, Min kille kan ju bättre än så där,, Madde var oxå duktigt, trots hennes förkylning och allt,, Prima var faktist den som trotsa,, Starkt jobbar gumman,, vara så förkyld som du e nu e inte roligt,, jag hade nog inte ens tagit mig iväg till kursen!!
Sen var det bara att jobba igen,, Men i södags fick jag jobba med Maria och Den tösen hade varit söt och tagit med sig kladdkaka och grädde (love it) Det var så fruktansvärt gott att jag trodde att jag skulle svimma!!
Hon e ju underbar!!

Maria vill inte vara med på bild!!


Men söndag kväll gick bra,, Jag kom hem i tid och kunde göra mig i ordning för att sova...

Dagen idag har varit död,, Jag vakna,, jag duscha Tiger och jag gick till apoteket, Sen åkte jag hem och sen somna jag på soffan i tre timmar,, jag e död,, Tiger väkte mig och ville ut,, hade fan inte varit ut ordentligt på hela dagen med honom, Men vi gick i en Timme och busa i 30 minuter,, Gud va lycklig han var,,

Nä,, nu ska jag sätta mig och vara social med Anna som kom in i dörren..

Puss Puss and I love you all!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej Jonnis! :)

Hörrru, nu undrar jag lite över ditt pluggande!

Läser du på distans? Och isåfall vart är den "riktiga" skolan? ;P

Kram!

2008-09-17 @ 10:17:37
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Jonna

HaHa! Nästa gång vi jobbar ska jag styla håret och sminka upp mig så att jag kan vara med på bild på din blogg... Kram Mia

2008-09-18 @ 20:47:20
URL: http://jonnisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0