11/9-08 och 12/9-08

11/9
Hej Hej!

Idag skriver jag om två dagar!
Det e lite lustigt att hela min vardag e helt död och ändå finns det lite att skriva om,
Men igår händet iaf saker......

Morgonen börja med att göra sigi ordning och hinna med N-tälje bussen från rimbo som går 11.15, Det gick super bra, han få ner danskläder och dator innan jag drog, Väl inne fick jag lämna Lord Tiger hos morsan och sen bra det direkt iväg för att mötta Linda, Den bruden mötte jag utanför bion, skit bra, vi skulle sätta oss på ett fik och plugga, Vi gick till Tullen den här gången och plugga gjorde vi då INTE, Prata pojkar, (en liten hemlis, Jag har går hela tiden och tycker en kille söt, Men inget jag skriver om) SÅ vi snacka killar, hon e oxå super intresserad av en, Men jag nämner fan inga namn!!!
VI snacka och snacka, å så åt jag en jätte god varm macka,, gud, måste dit och äta den igen, den var pefekt (jag är förbluffad)
Sen fortsatte vi hem till mig och lekte lite med Tiger och prata lite hund, hon har en Irländsk-varghund...

Efter att Linda hade åkt så fixa jag med lite grejer, tog en sväng med Tiger å åt lite,
varav  jag skulle ta ett ägg från kylen och den gider ur min hand (som allt annat) och vad gör man när man har 3 fungerande hjärnceller i skalen, man försöker fånga ägget eller dämpa fallet, så jag slänger upp mitt ben (fråga inte varför) men för att fånga ägger, vad händer? det går sönder och jag har ägg utsmettat över min kläning, hehehe, Sånt fixar man inte varje dag om man inte heter Jonna!!

Bytta om å springa iväg med Tiger till morsan som var hos Lena (Lena bor vid sjukhuset)
iväg jag kommer til slut efter allt strul hemma, och ringer Angelica-söt för att fråga om hon kunde plocka upp mig på väg till dansen, Jag ringer när jag e på parkeringen vid sparbanken, och var e hon, hon e ju där, hehe, så jag ber henne gå med mig och Angelica e ingen grinkärring så hon skuttar med, hon går med Tiger i kopplet hela vägen till morsan,, vi lämnar min gosse och går idare, väl under bron vid badhuset upptäcker vi att hennes mobil e BORTA!!!!!
Fuck a Duck lixom, så vi går hela vägen tillbaka och ringer och ringer, men vi hör ingenting!!????
Var e mobilen???
SÅ vi går hela vägen tillbaka och hoppas på att mobilen ligger i hennes bil, Jag ringer och ringer å vad händer,,,??? UTANFÖR BILEN ligger den!! Helt otroligt, Sen e det bara att rusa in och hoppa in i uppvärmningsdansen!!
Allt gick bra hela tiden ,  dansen gick fint, vi asgarva när vi skulle göra fina hopp, det var som en drös med gnuer som skulle hoppa!! Vakert som tusan!

Skulle åka hem till rimbo och ska möta morsan på stationen (För hemma var hon ju fortfarnde inte) så när jag står där blir jag så jävla arg,
En kund som har förföljt mig och ståt och tittat på mig i 5-9 minuter på jobbet efter att jag har hjälpt honom och stoppar upp kön står och jobbar i gatuköket på stationen!!! E de en slump att en gammal taxiförare som förföljt mig på jobbet och som  visste sen dag ett när jag börja jobba att jag bodde i norrtälje, och e de en slump att han har börjat jobba här!! Risken finns, men e den så stor?? Något e ju fel eller???
Ni får gärna lämna komentare om det,
för jag vet att han har sett mig två gånger här,, det e inte svårt att missa när en människa du e rädd för står och glor på en!!!?????

12/9
Hej Hej!!

Dagen idag har iof varit lungt,, Jag hade en interjuv på park-fritids och skulle prata med en som jobba där, allt gick super bra, Madde var oxå där för hon jobbar där just nu, skit kul och se henne jobba, hon måste ge sig själv lite mer beröm för hon var grym!!!!!!
Madde, du e grym när du jobbar!!!
Ringde Danne, vi snacka lite,, skratta lite och hade allmänt skoj på telefon
Har käkat och lekt med Tiger innomhus,, haha får man inte göra, men skoj vart det,, och nu e jag och Tiger barnvakt åt Prima, för hennes Madde och Patrik e ute och käkar, mysigt för dom, haha!!
Och det första dom gör när vi kommer in e att börja leka,, Tiger springer in i ett rum och skäller och Prima galloperar ut till Tiger,, men nu börjar dom lugna ner sig,, eller Tiger sover och Prima springer,, fel av mig,, nu e båda uppe igen!!
och dom leker snällt,, hehe!!

Ska sen om nu Madde orkar se på en film,, för det vore ganska kul!!

Puss Puss and I love you all

Kommentarer
Postat av: din dansfjant!

skön du e gumman. stavelserna kan vi ju prata om ;)

har du träningsvärk eller? det har jag men ojj ojj va glad jag e att min lilla telefon hittades :) ses förhoppningsvis på torsdag raring.

pussar

2008-09-13 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0