10/9-08

Hej Hej!!

Gårdagen (10/9-08) Bjöd på en del saker!!

Dagen började med att vi gick iväg till veteriänen jag och TIger, Tog blodprov och så, Han var jätte duktig, han fick ha sin boll med sig när vi satt där och då gick det bra,, kan vara bra om man får leka lite där inne så att han förstår att veterinären e en snällk tant! Men deras maskin hade gått sönder så då bad hon mig och Tiger om hjälp, om vi kunde lägga på ett frimärke och posta, klart vi kunde,, vad som helst för att jag ska få en frisk hund,, så nu får jag vänta till slutet av veckan eller till nästa vecka för att få reda på felet....
Det kan ju antingen vara kvalster, Fungerar som skabb, fast kvalster kan dom få från en ny filt eller någon nnan hund,, aa you see my point! eller så kan det vara hormon förändringar, eller allergi!! Just nu hoppas jag faktist på allergi, Men dom pratar om deras foder hela tiden och dom vill inte förstå att han äter inte deras foder, fan , förstå, kan jag få ett foder han tål och som han äter!!!

När jag kom hem så fick jag syn på min T-shirt, då vart jag genast mycket gladare,

Jag älskar min nya T-shirt...



satt en stund och kolla runt på nätet efter roliga saker, men hitta inte ett skit,, sen bar var det dax att gå och posta allt, gjorde det och gick på en låååång promenad, Vi gick lite, sen lekte vi lite, sen träna vi lite på inkallning längst vägen (Tiger skötte sig jätte bra) Sen gick vi lite till, och lekte lite till! Två timmar var vi ute i regnet å höll på,, jag tänkte nu lär han väl somna när vi kommer hem,, tvärt om, han var så uppe i varv att han gick och hämta en skitig strumpa och låg med den i munen i soffan, lyckligt vis lever den strumpan än och Tiger fick varva ner och sen sov han många långa och sköna timmar

E man busig eller?? Redo för att leka! någon?? Hallå!!!??


När Tiger väl börja somna så tänkte jag,, gud vad klockan e mycket, ja, klockan var ju runt 19 tiden och vi hade varit ute och gått och det borde ha varit middags dax för länge sen, fint,, jag har några kycklingfilér kvar i frysen, så det blir indiskt mat igår, det roiga kom när jag öppna påsen, två av kyklingbittarna såg ut som snoppar, Jag skojar inte, dom låg som jag tog dom i bilden, haha, , ja, jag vart ju tvungen att ta en bild på dom!!

Snoppar!!??


Men men,, idag skiner solen,, lite molnigt e det, men inget som gör ont, haha!! Ska in i duchen nu och sen med bussen till Norrtälje för att träffa Linda från plugget och gå igenom lite,, måste komma ihåg alla pappren, hihi..

Puss Puss and I love you all!


Kommentarer
Postat av: Diana

Jätte fin t-shirt gumman :) vart har du fått tag på den?

2008-09-11 @ 10:42:09
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Felitchia

haha, roligt! Och båda två lixom!

2008-09-11 @ 11:01:48
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0