31/10-08

Hej hej

Den här veckan har varit super bra, plugget för veckan e klart tack vare min granne som e så gullig och hjälper mig!
Min syrra har sovit över hemma hos mig å vi hade super mysigt, Brorsan å hans tjej kom över samma dag, å vi åt tacos å chips å självklart lite annat godi oxå, hehe!

Just nu h¨ller morsan på att göra en kläning till mig för jag ska på Halloween fest imorrn *jag ska vara själva vintern*
Jag hoppas iaf att allt i morrn blir skiiit kul å dom flesta kommer att komma...
Men de lär jag väl inte veta fören i morrn.

Aja, Annars har de inte hänt så mycket, morsan står i duschen å jag har massor att göra på stan men jag kan inte gå fören hon har sytt de mesta, för den e ju till mig å jag får ju självklart stå model då, hehe!!

Puss Puss, Love all of you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du va jätte fiiiin som vintern :)

2008-11-04 @ 11:45:14
URL: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-04 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0